Re: Cenzura w polskiej sieci

Autor: igel_at_hotmail.com
Data: Tue 31 Mar 1998 - 19:57:08 MET DST

O rrrrrrany, moglem sie spodziewac, ze internetowi experci beda
mnie przeswietlac na wszystkie sposoby. Uzywam hotmaila do postingow
zeby filtrowac spam, OK? Szczerze mowiac, jako skromny publicysta
kulturalny, nawet nie bardzo umialbym sobie przekonfigurowac program
do newsow tak, zeby podawal lewy adres (zazdroszcze tym, co maja w
naglowkach spam_at_trashcan.com, itd.). A nawet jakbym umial, to pewnie
ocenzurowaliby mi to w gazecie :). Stad ten polsrodek z Hotmailem.
No wiec przepraszam za nieporozumienie i proponuje wrocic do tematu
cenzury?... pliz?