Re: 31 tysiecy grup ??? (bylo.Cenzura Internetu...

Autor: Censored_by_Maszkowski_at_feedME
Data: Fri 27 Mar 1998 - 18:49:16 MET

On 21 Mar 1998 23:21:13 +0100, Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl>
wrote:

CENSORED * C E N S O R E D * C E N S O R E D * CENSORED

> futszak> Ja o tym pierwsze slysze !!! Jak to wyglada,
> futszak> czyzby naprawde na swiecie bylo az tyle grup ???

Objawy i wyniki "cenzury doskonalej". Nawet nikt nie wie
o istnienu pelnego i nieocenzurowanego USENET, naprawde
smutne.

>Ile są dla Ciebie warte regionalne grupy północnej części
>Oregonu ?

Przyznam, iz sam nie wiedzielem o istnieniu 30K grup na temat
nudnego Oregonu :-))). Ktos wciska ciemnote...

>Ile osób Twoim zdaniem będzie je chciało w Polsce czytać ?

Oczywiscie, kto bedzie mogl czytac i kiedy to nastapi
zadecyduje o tym CENZOR. Na razie ferajna musi gotowac sie
we wlasnym sosie 147 grup gdzie kroluje cenzura, chamstwo,
donosicielstwo oraz antysemityzm.

>Wszystkie duże hierarchie w Polsce są.

Moze nazwiemy je po imieniu, bardzo prosze, oraz wzmianka
kto ma do tego dostep poza kilkoma wybranymi osobami jakimi
sa administratorzy sieci, etc.,

Pozdrawiam,
===---
Anti-WARTA Campaign Limited..... * United States of America *
TUiR WARTA SA Insurance Company * W a r s a w - P O L A N D *
E-mail: <Anti_Warta_at_HotMaiL.com> <Anti-WARTA_at_CyberDude.Com>
URL:............<http://members.tripod.com/~krokos/WARTA.HTM>
URL:.........<http://www.hum.auc.dk/~trekan/mirror/WARTA.HTM>
Copyright (c) 1996-1998 Anti-WARTA Ltd., All rights reserved
Censored by: Rafal MASZKOWSKI * <www.torun.pdi.net:81/~rzm>
ICM * Warsaw University * Poland * <http://www.icm.edu.pl>
PDi * Publiczny Dostep do Internetu * Poland <www.pdi.net>
CENSORED * C E N S O R E D * C E N S O R E D * CENSORED

              Hungry for NEWSGROUPS??? USE feedME.ORG
         Read and Post to 30,000 groups through feedME.ORG
     FREE FREE FREE http://www.feedME.ORG FREE FREE FREE