Re: 31 tysiecy grup ??? (bylo.Cenzura Internetu...)

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 08:06:42 MET

On 22 Mar 98 14:43:25 GMT, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:
>A kto za to zaplaci? Czy Ty sobie zdajesz sprawe jaka ilosc informacji
>trzebaby przeslac z zagranicy zebys mogl sie cieszyc wszystkimi grupami?
>Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z aktualnej przepustowosci polskich
>lacz i co by sie stalo jakby ilestam giga dziennie nie przegladanych
>przez nikogo newsow dodatkowo sciagac... Najpierw pomysl - pozniej
>krytykuj.
Osobiscie jestem tylko ciekaw, ile gigabajtow dziennie pornografi
zapycha nasze miedzynarodowe lacza ???
News-y (oczywiscie nie te binarne) jako wymiana danych miedzy
serwerami to jest kropla w morzu w porownaniu z tym, co sie sciaga.
>PS. Jesli ktos zaplaci mi za kabel to deklaruje, ze postawie u siebie
>newsy ze wszystkimi grupami. Komputer i swoj czas dokladam za darmo :)
Czy w takim razie jak sie ma lacze stale u siebie w domu (oczywiscie
nie pod nask) to nie jest obojetne ile sie sciaga i skad ???

futszak