Re: Pomoc w akcji przeciwko paleniu wsrod mlodziezy

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_cs.net.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 20:51:33 MET

- Cezar? Cezar?
- Czego Gadzie?
- Mogę? Mogę? Mogę?
- Zaciąłeś się, czy co?
- Mogę mu odpowiedzieć...?
- ANI MI SIĘ WAŻ!!!
[ chwila ciszy, Cezar wychodzi, nikt nie patrzy ]
[ no to teraz się zacznie... ]

On 98.03.17 Andrzej Eilmes pressed the following keys:

> He, he, he. Nie doceniasz mnie ... NN 1.1 - jakos bardzo ja polubilem:
> nie musze ogladac roznych krojow i kolorow czcionek, krecacych sie
> gifow i tym podobnych wynalazkow. A jak potrzebuje obejrzec strone
> z ramkami to uruchamiam cos nowszego.
> A w NN 3.x rzeczywiscie widze jakas 18-tke - no ale na to nie bylem
> przygotowany. Rozumiem: wchodze na strone i nic nie widze: znaczy, ze
> autor strony jest bardzo nowoczesny i bez ramek ogladac jej nie wolno :-)

Jest to tzw. trzeci rodzaj prawdy[1]. Wykazałeś się silną nieznajomością
tematu i udowodniłeś, że nawet obadanie myszą rejonów aktywnych strony
przerasta Twoje możliwości. O zajrzeniu w źródła już nie wspomnę...
Dla rozwiania wątpliwości dodam: tam nie ma żadnych ramek.

> Wtedy jak mi sie chce uzywam nowszego NN ( a jak mi sie nie chce to nie -
> i zyskuje troche czasu). Tutaj strone zobaczylem, a wcale mi do glowy
> nie przyszlo, ze ogladanie tej strony bez HTTP 1.1 jest zabronione :-)
> (Rozumiem, ze przypadkowo a nie dla idei - ale po takich rzeczach
> mozna odroznic profesjonalny serwis WWW od ... (powiedzmy "mniej
> profesjonalnego"))
>
> Pozdrowienia (szczegolnie dla innych fanow NN <= 2.0)

Cieszy hardkorowca fakt, że jeszcze ktoś lubi sznurki, kajdanki i
prehistoryczne wersje oprogramowania, które wydają się wiekiem przebijać
nawet węgiel. Od razu widać, że jest nas więcej i z dnia na dzień poczułem
się jakby mniej odosobniony w moich upodobaniach :) nie daj się zakrzyczeć!
Jako przeglądarkę WWW proponuję Ci używać _telnet host 80_. Działa i jest
całkowicie pozbawiona tych bezsensownych bajerów, nie ściąga grafiki i
wogóle (z przewagą wogóle).

Oczywiście miałeś rację z brakiem adresu IP i Eminowi musieliśmy wbijać
metodami siłowymi[1], że to naprawdę jest konieczne. Poprawione, sprawdzone
sprawne.

Tylko...

Nie dziękuję Ci za pomoc w odnalezieniu tego buga, bo nie ma za co. Daleki
byłeś od chęci pomocy w tym programie. Wykorzystałeś okazję, żeby przelać
swoje frustracje (nie wiem, czy masz kłopoty z kobietą, rodzicami,
potomkami), żeby przypieprzyć się do kogoś, ośmieszyć bogu ducha winną
firmę(czy może firemkę), która bierze udział w tytułowym programie, rzucać
oszczerstwa. Merytorycznie też się nie popisałeś, a do tego cierpisz na
dolegliwość charakterystyczną dla wszystkich fanatyków: przerost ego, który
powoduje uznawanie swojego gustu za jedyny właściwy. Prywatnie mogę
powiedzieć, że strona tego programu mi się nie podoba, ale jest to robione
w zasadzie niemalże non-profit, po kosztach i jakoś żaden uznany grafik/web
designer nie chciał dołożyć do tego ręki. Masz z tym jakiś problem? Od ręki
mogę dać Ci wszystkie materiały i pomóc merytorycznie, dać warunki i
miejsce na serwerze, żebyś rozwinął skrzydła i pokazał co potrafisz. Nie
chce Ci się nic robić? Odpieprz się i nie ośmieszaj innych, którzy
przynajmniej coś robią. Masz jakieś uwagi? Przekaż je, ale nie rzucaj
niezasadnych oskarżeń, które (jakbyś na to nie patrzył) psują dobre imię
jakiejś ,,firemki''.

Bez poważania,
Gadzinka

PS. Żeby nie było żadnych wątpliwości. Z większością kwestii merytorycznych
w tym wątku zgadzam się i przekaże uwagi osobie odpowiedzialnej za
powstanie tej strony. Nie pozwolę tylko jakiemuś hominidowi bezkarnie
opluwać szyldu, pod którym występuję.

[1] jak mawiają starzy górale: ,,jest prowda, tys prowda i gówno prowda''

[2] dzięki połączonej masie mojej i Cezara nie było specjalnych problemów:
 prawie trzykrotna przewaga wagowa nad Eminem :)

--
``Speak while you are spoken to      http://pooh.cs.net.pl/
  but don't pretend you're right''     reptile_at_cs.net.pl