Re: Pomoc w akcji przeciwko paleniu wsrod mlodziezy

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 18:39:28 MET

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
>Andrzej Eilmes <eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl> wrote:
>
>: Tak bardzo to mnie nie martwisz... :-) Jak bede potrzebowal (cos mnie
>: wystarczajaco zainteresuje), to nowsza przegladarke mam pod reka.
>: Po prostu czasem to mnie zalezy, zeby obejrzec jakas strone, a czasem
>: odwrotnie, to jej autorowi powinno zalezec, zebym na nia zajzal.
>: Akurat tak sie smiesznie sklada, ze powazniejsze firmy/instytucje nie
>: musza korzystac z serwerow wirtualnych - i tu sobie zgodnie
>
>Masz rację - ja też uważam, że Unia Wolności nie jest poważną
>instytucją. Albo taki Bank Współpracy Regionalnej.

Co do Banku trudno mi powiedziec, co do Unii nie bardzo sie zgadzam. Tyle,
ze zupelnie mnie nie obchodzi co Unia Wolnosci ma na serwerze, bo dla mnie
liczy sie co robi w rzadzie albo Sejmie.
Poza tym pamietaj, ze powazne instytucje "niekomputerowe" maja jeszcze
rozne inne sposoby komunikacji poza internetem - a ja nie mam zamiaru
spedzic calego zycia przy klawiaturze. A powazne instytucje "komputerowe" -
czy ja wiem... Musze sprawdzic u kogo IBM, DEC (sorry, Compaq), HP, SGI i
inne takie wykupily konta...

                Andrzej Eilmes