Re: Pomoc w akcji przeciwko paleniu wsrod mlodziezy

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 17:50:01 MET

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
>Andrzej Eilmes <eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl> wrote:
>

>Muszę Cię zmartwić: będziesz trafiał na coraz więcej takich stron.
>Większośc serwerów wirtualnych tak ma, zobacz np. na www.uw.org.pl.
>Tobie pokaże się www.bci.krakow.pl...

Tak bardzo to mnie nie martwisz... :-) Jak bede potrzebowal (cos mnie
wystarczajaco zainteresuje), to nowsza przegladarke mam pod reka.
Po prostu czasem to mnie zalezy, zeby obejrzec jakas strone, a czasem
odwrotnie, to jej autorowi powinno zalezec, zebym na nia zajzal.
Akurat tak sie smiesznie sklada, ze powazniejsze firmy/instytucje nie
musza korzystac z serwerow wirtualnych - i tu sobie zgodnie
koegzystujemy - sa w stanie mnie zainteresowac a ja nie mam problemow
z obejrzeniem ich strony. A te mniejsze - wydaje mi sie, ze to one
powinny zabiegac o klienta, a nie odwrotnie. Ale to juz nie moje
zmartwienie. Zreszta to nie jest wcale klopot: czy wyobrazasz sobie,
ze facet uzywajacy NN 1.1 juz biegnie na zawolanie wyrobic sobie karte
kredytowa, zeby kupic w internetowym sklepiku wykalaczke z wodotryskiem?

                Andrzej Eilmes