Re: Pomoc w akcji przeciwko paleniu wsrod mlodziezy

Autor: ziembor_at_faq-bot.ziembor.waw.pl
Data: Tue 17 Mar 1998 - 16:55:57 MET

17 Mar 1998 14:09:31 GMT, Cezar Cichocki na pl.listserv.polip napisał:

>*NIE* ma takiej mozliwosci. To jest serwer wirtualny zestawiony w
>FIZYCZNIE innym katalogu.

>Kto slyszal ten slyszal ;) Nie jest z nami tak zle. Natomiast jezeli
>JAKIMS CUDEM udalo Ci sie zobaczyc NASZE strony pod tym adresem daj znac
>kiedy i z jakiego adresu wchodziles. Przekotlowalem logi serwera ale nie
>znalazlem tam zadnych sladow mogacych swiadczyc, ze taka sytuacja miala
>miejsce.

Cezar...

on ma rację
ziembor_at_mail ziembor$ host www.kspt.org.pl
www.kspt.org.pl is a nickname for cyber.cs.net.pl
cyber.cs.net.pl has address 195.117.250.3

A pole Host: w HTTP weszło dopiero na mocy RFC2068 (HTTP/1.1)
nie obsługiwane przez starze przeglądarki...
apache obsługuje też IP Virtual serwery i dla takich rzeczy chyba to
należy stosować...

jakby co to przed momentem z mail.ceu.edu.pl ściągnąłem z
 www.kspt.org.pl zawartość cybera... wto mar 17 16:46:53 CET 1998

followup to pcw

--
Ziemek Borowski                 http://faq-bot.usenet.pl/