Re: Spam z polskich domen: gdzie dyskusja?

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 11:11:06 MET

Jacek Pietraszek <pmpietra_at_nospam.cyf-kr.edu.pl> wrote:
: Pawel Swirek <swierk_at_student.uci.agh.edu.pl> napisal:
: : In pl.listserv.polip Jacek Pietraszek <pmpietra_at_nospam.cyf-kr.edu.pl> napisal:
: :> Znow sie przebudzil m.in. ten idiota
: :> od Anti-Warta i spamuje mi konta smieciami rzedu 30-60 MB dziennie.
: : Najlepiej byłoby, jakby administrator założył coś, co nie przyjmuje
: : przesyłek dłuższych niż powiedzmy 1.5MB

: Ale tamten cwaniak bombarduje mnie paczkami po 425 KB. Chocby tej
: nocy spadlo 137 takich przesylek... do /dev/null.

Użyjcie reguł antyspamowych do sendmaila Tomka Surmacza - będzie odrzucało
już na "dzień dobry", w chwili rozpoczęcia dialogu SMTP. Duża
oszczędność łącza. Poza tym, narzekaj do providera tego maniaka
(nazwijmy go po nazwisku: Christophera Krokosa).

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej