Re: prosba o pomoc

Autor: slawomir (plus_at_cyberdude.com)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 05:04:34 MET

Pal wrote in message <6ej7pf$5um_at_bgtnsc02.worldnet.att.net>...

>Ja tez uzywam news.worldnet.net, a nie zauwazylem jakichs specjalnych
>problemow z ukazywaniem sie moich postow. Czy mozesz napisac na jakich
>serverach twoje posty sie nie ukazuja? Moze bede w stanie cos pomoc.
>
>-- Pal

TY nigdy nie zauwazysz bo ty czytasz to co co przyhodzi na worldnet i to co
sam wysylasz na worldnet:)

Nie widac twociuh postow we wroclawiu. Wyglada na to ze ktos kiedys bardzo
spamowal z worldnetu i niektorzy administratorzy w Polsce zabijaja do dzis
postingi z tego hosta.
Szkoda bo at&t worldnet to dzis najwiekszy ISP w USA wiec dotyczy to bardzo
wielu ludzi w tym Polakow w USA

Pozdrawiam