Re: Bic spamerow

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 21:23:31 MET

Andrzej K. Brandt <andy_at_klub.wesolego.spammera> wrote:
> czy wy takze dostaliscie 1.5 MB e-maila z adresu discovery_at_telbank.pl
> zawierajacego jakis screen-saver dla Windowsow 95?

Ja na szczęście nie dostałem, ale dzięki Twojemu postowi dopisałem
go szybciutko do bazy sendmaila. Gdyby dzielić się takimi informacjami,
to skuteczność blokowania spamu byłaby znacznie większa niż blokowanie
na własną rękę. Swego czasu Rafał Maszkowski rozwijał coś takiego w oparciu
o PGP i regułki Tomka Surmacza.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta_at_ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/