Re: Łączność Polski ze światem (NASK i Dige

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 22:29:56 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote in article
<m3lnumc5p0.fsf_at_intrepid.pm.waw.pl>...
: Czegos tu nie rozumiem. Normalnie przeciez ruch z np. Szwecji
: szedl przez Sztokholm? To jak oni mogli nie rozglaszac NASKowych
: numerow? [...]
  ---
  Skoro NASK mial dwa wyjscia w swiat i (o ile wiem) nie chcial aby
  w NORMALNYCH warunkach ruch do Stanow szedl prez Sztokholm - to
  IMHO musialy byc jakies ograniczenia w rozglaszniu ASow...

  Ale jak to dzialalo dokladnie - to ja nie wiem.

  Wojtek