Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Kropiwnicki Mariusz (gsl_at_home.bti.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 13:14:34 MET

Dnia Mon 23-02-98 22:35 na grupie pl.news.admin Marcin Wieczorek napisaÔ(a):

>To BARDZO dobrze. Nalezy teraz jeszcze "wypracowac strategie dzialania
>na przyszlosc".

        To ja mam propozycje:
        O ile mnie pamiec nie myli protokol NNTP posiada mozliwosc autoryzacji na
haslo. O ile wiem Onet to wprowadzil dla swoich userow, jak to samo zrobi
Polbox (Wiosna rusz d...), KKi i inne tego typu firmy to mozna bedzie
spokojnie odciac dostep ppp*.tpnet.pl, bez obawy o to ze ludzie postana bez
newsow. A jezeli chodzi o problem zakladania nowych kont na serwisach free:
to jak sie temu przyjzec z tego jest calkiem mila kasa, wiec niech admini
dbaja o to aby psychopatow internetowych szybko i skutecznie eliminowac.
Podpowiedz: kazdy kto zaklada se konto musi miec telefon, wiec po wypelnieniu
formularza wyslac gosciowi tekst ze konto zostanie zalozone w ciagu 3 dni,
a w tym czasie zadzwonic do goscia w celu potwierdzenia podanych danych,
jezeli dane sie nie zgadzaja lub to jest klient ktory juz narozrabial to
konta nie zakladac. I nie mowcie mi ze probuje zwalic wszystko z Tepsa na
barki adminow. Ci tez na tym zarabiaja i zamiast odbijac paleczke moga
cos zrobic.

--
      Gumi×
  Mariusz Kropiwnicki                                             gsl_at_bti.pl