Re: Agent nie sciaga grup

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Sat 28 Feb 1998 - 14:52:08 MET

27 Feb 1998 23:25:09 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl>
napisał(a):

>To wedlug Ciebie pornografia dziecieca to "erotyka" ?

Z punktu widzenia odbiorcy nie ma różnicy i jest to właśnie erotyka.

A czy ja sobie nazwę to tak czy inaczej to wyłącznie kwestia
wrażliwości. Jeden się zniesmaczy drugi nie.

>Toz nawet wedlug
>bardzo liberalnego podejscia naszych prokuratorow, to jest pornografia.

A bo prawna definicja pornografii pozwala na zakwalifikowanie do niej
praktycznie każdego zdjęcia erotycznego.