Re: kto lamie NETykiete

Autor: Jacek Prucia (disty_at_au.poznan.pl)
Data: Fri 27 Feb 1998 - 13:23:40 MET

On Thu, 26 Feb 1998, futszak wrote:

> Tylko ze jak ktos ma konto na pobox-ie to reklamowki wysylane od niego
> utrudniaja zycie innym.

Po to jest regulamin do wgladu, aby sobie z tego uzytkownik zdawal
sprawe... Ponadto nie mam pojecia w jaki sposob gwalci to NETykiete,
bowiem reklamowka nie przyjmuje rozmiarow narazajacych adresata listu
na dodatkowe koszty. Widzialem dluzsze sygnatury, a i sam mialem nie
za krotka...

A tak na marginesie, to akceptujac regulamin, uzytkownik bierze na
siebie odpowiedzialnosc za wysylane listy, i to do niego mozna miec
pretensje, a nie do providera.

pozdrawiam,
Jacek Prucia