Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_calder.com.pl)
Data: Fri 27 Feb 1998 - 10:45:15 MET

Konik Bujany wrote:
> Rzecz w tym, że właśnie tak jest. Tylko kilka nagłówków i to
> dotyczących serwera jest wypełniane automatycznie. No bo skąd niby
> serwer miałby się dowiedzieć kto z nim gada. Połączenie obejmuje
> znajomość adresów a nie użytkowników. Jak chcesz mieć coś więcej to
> musisz zażądać podania hasła.

Jak znam adres, to mam wszystko. Poza tym kolego, jak chcę coś więcej
wiedzieć, to najwyżej podam hasło. Po cholerę miałbym go żądać?
Po drugie skoro wiem z jakiego adresu, to wiem do kogo uderzyć w sprawie
gościa. Chyba, że gość z 0202122. Bo wtedy NIE MOGĘ.
W wypadku kiedy gość wlazł przez dial-up jakiegoś providera można
sprawdzić kto to był. A provider dba o to, żeby jego klienci ni
bruździli innym, bo jeżeli on nie zareaguje to admini serverów newsów
czy innych usług odetną całego providera, co spowoduje, że provider
pozbędzie się klientów.
Ponieważ TPSA nie należy do drugiej grupy providerów pozbywa się coraz
większej ilości usług.

Bujaj dalej w błogiej ignorancji

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910