Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Thu 26 Feb 1998 - 15:14:57 MET

VTAM!

In pl.listserv.polip Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
> : Jarek, spokojnie. Wojtek podjął trudną decyzję, ale IMHO słuszną. Przecież
> : on *NIE* ma wpływu na to, że centrale nie rozsyłają CLI. Po prostu jest to
> : jedyna możliwość jaka mu została.

> Hm..... Tylko do czego to ma doprowadzic?

To inna sprawa. :( Natomiast zawsze trzeba brac pod uwage fakt, ze TP SA
to gigant (w sensie ilosci osob) i Wojtek, ktory odpowida za DNS, NNTP i
kilka innych rzeczy, po prostu broni klintow serwisow ktorymi zaradza
przed chamstwem naplywajacym z anonimowych polaczen. Inna sprawa, ze jest
to tzw "chytanie sie brzytwy", bo powinno to byc rozwiazane w inny sposob
(vide namierzenie numeru telefonu spammera i wyciagniecie
odpowiedzialnosci), ale CST *NIE* ma na to wplywu, pomimo swoich dobrych
checi. To po prostu nie jest ich dzialka w TP SA.
Skadinad zdarzylo mie sie zetknac z Wojtkiem Malkiem i wiem ze jest to
sensowny czlowiek, ktory raczej nie podjalby tak trudnej decyzji
pochopnie.

> Ze wszyscy administratorzy wylacza dostep odcinajac tym samym i SOBIE
> "darmowy" dostep do internetu?

Hmmm, ja nie mam dostepu za darmo. Przynajmniej na to wskazuja faktury z
TP SA ;)

--
cezar
CYBER Service / PKFL