Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Thu 26 Feb 1998 - 13:00:36 MET

25 Feb 1998 09:33:39 +0100, Andrzej Bort <bort_at_silesia.pl> napisał(a):

>BUJASZ!!!! (Koniku Bujany). :-b
>
>Dzierżawka zmienia, i to dużo. Jesteś w stanie zidentyfikować osobnika, bo
>on dostaje IP. I dostaje je od providera, do którego się podpina z tą
>dzierżawką. I dostaje adres. Nie jakiś "ppp*.<miasto>.tpnet.pl", tylko
>inny. Jaki? Z reguły może sobie sam wybrać. Czy rejestracja w *com.pl,

jaki com? mówimy o przeciętnym użytkowniku!

>czy
>w <miasto>.pl. Więc stała para drutów zmienia w tej dziedzinie dużo.

Ale nadal da się wysłać przez anonimowe serwery i o to mi chodziło.
Jednocześnie jak ktoś dostanie numer IP może w żywe oczy wyśmiać twoje
uwagi odnośnie tego, że niby ktoś się stamtąd włamywał. Jako
administratorowi powinno Ci zależeć na tym by tylko nieliczni
dostawali adresy.

>Ale
>oczywiście niektórzy na ten temat nic nie wiedzą, a chcą robić z siebie
>nie-wiadomo-jakich-ekspertów.

Ktoś tym ekspertem być musi. Jak Ty nie chcesz to ja bardzo chętnie.
:-)