Re: ECDL

Autor: Artur R. Czechowski (arturcz_at_kerigma.cyf.gov.pl)
Data: Thu 26 Feb 1998 - 09:15:50 MET

Hubert [hubbie_at_uoo.univ.szczecin.pl] in pl.praca.dyskusje wrote:
> Napisalem w innym poscie. Wiecej informacji na priva lub (np.)
> http://uoo.univ.szczecin.pl/~ptius
Zajrzałem. Jeżeli osoba, która tworzyła tą stronę zdała egzaminy na
European Computer Driving Licence to ja dziękuję, nie chcę takowego posiadać.

Z w/w strony:

> certyfikatu zaœwiadczajšcego, że jego posiadacz posiada podstawowe
> umiejętnoœci obsługi

> Egzaminy te sprawdzajš podstawowe umiejętnoœci, potrzebne zarówno w pracy
> zawodowej jak i coraz częœciej w życiu codziennym każdego obywatela Europy.

Jeżeli takie są wymagane umiejętności na ECDL to szkoda pieniędzy na zdawanie
powyższego.
BTW: czy ECDL można stracić za nieprzestrzeganie reguł?

Crosspost do pl.listserv.polip i pl.org.psi
             na tego typu dyskusję.

--
Artur R. Czechowski <arturcz_at_kerigma.cyf.gov.pl>
See http://pgp.icm.edu.pl/pks/ for PGP public key