Re: TPNET - blokada serwera

Autor: futszak (futszak_at_WYPIERDZIELTO.irc.pl)
Data: Wed 25 Feb 1998 - 11:09:31 MET

On Wed, 25 Feb 1998 00:21:04 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:
>Dyskusja zaczela sie od odciecia tpnet.pl. Serwery usenetu nie wymagaja
>(poki co) autoryzacji i raczej nie beda.
A moze by jednak wprowadzic ???
>O to chodzi, zeby nie wypelniac kolejnych papierkow / formularzy, aby dostac
>dostep, ale aby mozna bylo zidentyfikowac naduzywajacych. Bo w sumie do tego
>sie to sprowadza.
No to przyjmij do wiadomosci ze ze wzgledu na muzealny wrecz w
niektorych miejscach stan techniki w tpsa tego sie nie da zrobic :(
Jak sie pojawi identyfikacja we wszystkich centralach w Polsce to
bedzie mozna o tym pomyslec, ale ale to za jakies 10-15 lat (ja wcale
nie zartuje), ale wtedy to najprawdopodobniej wiekszosc z nas bedzie
miala Internet w domu poprzez CATV :)

futszak