Re: TPNET - blokada serwera

Autor: futszak (futszak_at_WYPIERDZIELTO.irc.pl)
Data: Tue 24 Feb 1998 - 11:20:44 MET

On Mon, 23 Feb 1998 17:03:24 +0100,
"=?iso-8859-2?B?UGF3ZbMgU3rzc3Rhaw==?=" <dzuzdy_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Niedawno jeden ważny pan z TPSA powiedział, że gdyby Internet był na
>ryczałt, to sieć telefoniczna dostała by zapaści, w związku z czym
>ryczałtu na razie nie będzie.

Bez wprowadzania ryczaltu juz komus przeszkadza ze przez kilka godzin
dziennie blokuje lacza miedzycentralowe o lacznej dlugosci ponad 100km
(tyle mam do Slupska) a place za to smieszne pieniadze (chcieliby
wiecej, a to tylko polaczenie lokalne).
Łšcza nie sa oczywiscie swiatlowodowe a wiec maja ograniczona
pojemnosc :(

futszak