Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 23:35:31 MET

Andrzej Bort <bort_at_silesia.pl> napisał(a):

>Nie widzisz w tym sprzeczności? Bo ja tak.

Chodzi o to, ze napisac moze kazdy. Bez blokad itp. Potem zas kazdy z
osobna ponosic bedzie ewentualne konsekwencje za swoje posty. Nie
nalezy zakladac ze news sa tylko dla okreslonej z gory grupy osob z
jakiejs domeny. Tak rozumiem sformulowanie "otwarte forum". I nie ma
tu chyba sprzecznosci...

Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com www.polbox.com/w/wieczor