Re: IRC, TPNET i odebranie domeny

Autor: Robert Maron (robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 16 Feb 1998 - 01:09:29 MET

On Mon, 16 Feb 1998 00:00:42 +0100, Łukasz 'Shufla' Nowak <shufla_at_kki.net.pl> wrote:
: ktora mnie zachecila do wejscia w ten swiat byl wlasnie irc. I pewnego
: dnia byl k-line. Poczulem sie jak osoba, ktorej zrobiono glupi kawal.

nie jestem operatorem serv. irc, ale przypuszczam, ze kline zniknie, jak
tylko tpsa zacznie identyfikowac telefony na podstawie ip i daty; a to afaik
nastapi...

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/
,,Umysł Człowieka Mężczyzny jest mroczny i tajemniczy, ale w porównaniu z