Re: irc.pl - panowie, dajcie sobie spokoj...

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_calder.com.pl)
Data: Mon 16 Feb 1998 - 00:28:49 MET

Piotr Kucharski wrote:
> Warunki porozumienia (bofh.irc.pl zostala juz zarejestrowana przez NASK
> zgodnie z brakiem regulaminu, irc.pl wraca do mnie, zamrazamy domene na
> miesiac, ja opracowuje regulamin, NASK akceptuje) zostaly przedstawione
> _po raz drugi_ w poniedzialek. NASK nie odpowiedzial do dzis.

Chwalic, chwalic. Tylko obawiam sie, ze d.. blada, bo NASK to (kazdy wie
co)...

> Jak na razie, mimo mojej woli porozumienia, NASK nie odpowiada na moje
> listy! Ja sam z siebie nic nie moge zrobic, bo to NASK ma delegacje, a
> nie ja. I to NASK, jak na razie, trzyma sie kurczowo monopolu, jakbys,
> uzytkowniku irc w pl, tego nie zauwazyl.

Zauwazylem i wcale sie z tego powodu nie ciesze. Moje dywagacje
dotyczyly tylko sprawy formalnej, tzn, czy NASK mial racje, czy nie.
IMHO w punkcie 'proba zawlasczenia domeny' mial (podkreslam - IMHO).
Natomiast wcale nie uwazam, ze powinien odbierac delegacje. Raczej
powinien postawic ultimatum i poczekac na spelnienie warunkow (zgodnych
z wnioskiem o rejestracje domeny).

> Piotr
Adam

P.S. Przepraszam za subject 'Beeth klamie?' ktory popelnilem. Nie mialem
zamiaru zarzucac Ci mowienia nieprawdy. Mam nadzieje, ze mi wybaczysz.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910