Re: kiedy beda szybsze lacza miedzynarodowe?

Autor: Marek Kuchciak (mkc_at_ccs.pl)
Data: Tue 10 Feb 1998 - 11:03:47 MET

Jaroslaw Rafa wrote:
> Ja mysle ze to jest tak: znakomita wiekszosc rozrywkowo traktujacych siec
> "websurferow" nie potrzebuje takiego polaczenia. beda pisac tak, jak tu ktos
> niedawno na liscie: na jakiego grzyba? Im faktycznie potrzebne jest przede
> wszystkim szybkie lacze do USA, bo przewaznie przegladaja wylacznie strony z
> domeny .com, bo te sa najbardziej "cool" ;->
> Natomiast mysle, ze ludziom powaznie uzywajacym sieci do pracy takie
> polaczenie jest potrzebne.

Ja bym z tego zrobil sprawe "polityczna". W koncu chcemy do Europy,
nieprawdaz? Moze trzeba napuscic np. Komitet Integracji Europejskiej na
TPSA? Min. Czarnecki na pewno bedzie zainteresowany, w koncu ma nawet
wlasna "Witryne Internetowa" we Wroclawiu.

Oczywiscie wszystko w/w jest ;-).

Pozdrowienia, Marek.

--
Marek Kuchciak, Wroclaw, Poland   mailto:mkc_at_ccs.pl
standard disclaimer