Re: IRC.PL - powazne zaklocenia

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 09 Feb 1998 - 15:55:30 MET

W zgloszeniu Kaz napisal zastosowanie dla irc.pl:

> [...]
> miastach.
> Ulatwiloby to dostep do sieci IRC w Polsce (instrukcja dla osob
> konfigurujacych program Irc -> wpisz [miasto].irc.pl, gdzie miasto to
> najblizsze Ci miasto wojewodzkie), oraz uporzadkowalo nazewnictwo.
> W przyszlosci (kilka tygodni) planowane jest takze zdefiniowanie aliasow
> pocztowych, typu operators_at_irc.pl, irc-admin_at_krakow.irc.pl itp...
> Jako precedens moge podac domene usenet.pl o podobnym przeznaczeniu
> (aliasy pocztowe typu moderators_at_usenet.pl, pl-comp-www_at_gateway.usenet.pl)

Jesli z tego nie wynika o ktore serwery chodzi i o jaka siec to ja juz nic
nie rozumiem :) Poza tym ustosunkowales sie do jednego z punktow mojego
listu, a bylo ich tam chyba ze 4... Kaz oczywiscie mial na mysli
rejestrujac domene wszystkie inne sieci, wraz z bofhnetem i shaconetem
komercyjnym wlacznie ;) Specjalnie chcial zarejestrowac domene irc.pl zeby
panowie mogli sobie zarobic... Proste, prawda? :)

karpio