Re: Dialer ktory automatycznie dzwoni po rozlaczeniu

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 18:24:35 MET

Robert Kolud <robert_at_wsi.edu.pl> wrote:
: Witam

: Jak wyglada dodzwanianie wieczorem do tpsa , to wszyscy wiedza. Tak wiec
: pytam,czy jest moze jakis dialer inny niz dial up networking ktory po zastaniu
: zajetego numeru 0202122 bedzie dzwonil ponownie? Wiem ze cos takiego bylo
: ale wtedy jeszcze mnie to nie interesowalo.
: Odpowiedzi najlepiej na priv. Dzieki.

Linuxowy (ogolniej: Unixowy) pppd to potrafi

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry_at_mif.pg.gda.pl
  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej