Re: Ustawa chroniaca dane

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 02 Feb 1998 - 13:52:06 MET

Michal Mierzwa <mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl> writes:

> Dlaczego?

Oj Mumin Mumin.. A jak siedząc na ircu (z uczelni) jednocześnie
gadałem na jakimś kanale i przez msgi umawiałem się z tobą żebyś mi
podesłał te materiały z konferencji to to byłem na ircu prywatnie czy
słuzbowo ? Drugi przykład: jakby nie wspólne babulenie fizyków na SF-F
to by nie została nawiązana współpraca między IF UJ i IF UMK w sprawie
badania sonoluminescencji. Takie dwa przykłady z ostatnich miesięcy.

> Jeśli sobie odliczyłeś część kosztów tego komputera od podatku,
> to jak najbardziej służbowe. W końcu właśnie takich przypadków to
> odliczenie dotyczy.

Nie odliczyłem sobie bo mnie te zwonienia nie obejmują niestety.

> Pocztę do współpracowników zostawia się w odpowiedniej przegródce
> szafy w sekretariacie. A jeśli zostawiasz na portierni, to dzięki
> zwykłej uprzejmości portiera.

U nas przegródki są na portierni. I zostawianie rzeczy jest ustalonym
obyczajem.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/