Re: Windows'98 + ISO 8859-2 ?

Autor: Wlodzimierz Lapot (lame_at_laptop.office.polbox.pl)
Data: Sat 31 Jan 1998 - 12:13:28 MET

Hi,

> : Jezeli chodzi tylko o mozliwosc *obejrzenia* tych dokumentow, to istnieja
> : darmowe viewery do tych formatow (przynajmniej do .doc i .cdr na pewno).
>
> Wiecej powiem - Wordpad potrafi doc odcyztac, poprawic i zapisac, choc
> wydaje mi sie to co najmniej dziwne :-)

Word tez potrafi "poprawic i zapisac" - efektem jest to, ze podczas zapisu
"delikatnie" modyfikuje makra (nie traca one bynajmniej swojej pierwotnej
funkcjonalnosci).
Efektem "ubocznym" modyfikowania makr jest mnozenie makrowirusow....
(przykladowo jeden z nich ma kilkadziesiat wersji, z ktorych bodaj 3
powstaly bezposrednio dzieki ingerencji czlowieka) :'>

Pozdrawia Cie
Wlodek
                                   \ /
Wlodzimierz Lapot ----------vvvvV--_at_--@--Vvvvv------------ wlodek_at_polbox.pl
VSL1-RIPE, 2:480/70.44 * Polbox Webmaster * Phone/fax: +4822360259
-------------------------------------"Have you crashed your Windows today?"