Re: Windows'98 + ISO 8859-2 ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 15:32:29 MET

Dnia 29 Jan 98 o godz. 22:02, Jan Rychter napisal(a):

> Myślę, że w Polsce ludzie niedostatecznie uświadamiają sobie, na ile
> uzależniają administrację państwową (i inne państwowe instytucje) od
> kaprysów jednej firmy, w dodatku poza Polską. Co zabawniejsze, dokumenty
> (tajne) wagi państwowej przetwarzane są przy pomocy procesora tekstu,
> którego źródeł nikt nie widział, nikt nie widział co naprawdę on robi z
> tekstami które się do niego wklepuje, a znany jest dość powszechnie do
> mieszania kawałków losowo wybranych tekstów z dysku do aktualnie
> wysyłanego (przekazywanego na dyskietce) dokumentu. "strings plik.doc"
> [...]
A pare lat temu Krajowa Rada Teleinformatyki (tak to sie chyba wtedy nazywalo
- ciekawy jestem, czy ten organ jeszcze istnieje...), przyjela, ze
oprogramowaniem stosowanym w administracji panstwowej ma byc QR-Text... i
wcale nieglupio zrobila. Co za balwan to potem zmienial??? :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl