Re: Domena pl dla NASK - tak

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 23:59:18 MET

On 29 Jan 1998, Piotr Solarz wrote:

>I TPSA. Choc musze przyznac, ze polaczenia z zagranica chodza mi szybciej
>przez modem (w domu) niz przez swiatlowod na uczelni (czyt. NASK).
TPSA ? Wlasnie tak, raz ze maja lepsze lacza (technologie ? specjalistow ?)
dwa to zobacz jakie oni maja podejscie do sprawy. Poprostu biznesowe,
chca zarobic jak najwiecej kasy wiec daja dobre uslogi, nie obchodzi ich
czy sprzedajesz lewe czy prawe skarpetki czy moze czapki, chcesz lacze,
masz lacze i czesc.

A NASK to niedosc ze sam niechce kasy to jeszcze stara sie nie dopuscic
za wszelka cene zeby mial ja ktos inny...

Wydaje sie ze TPSA dobze by zazadzala DNS'em. Przynajmniej na moj gust.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/