jaki news server dla perytnet.pl

Autor: raf_at_fidonet.org.pl
Data: Thu 29 Jan 1998 - 09:05:09 MET

* (PL.LISTSERV.POLIP, Wed Jan 28 1998) Maciek Sniezek -> All:

 MS> Zebys sie kiedys nie nacial na takim mysleniu, jak bedziesz mial
 MS> pytanie, zalozmy, z dziedziny medycyny, a jakis wazniak Ci odpowie na
 MS> Twoj sposob... Naprawde nigdy nie byles poczatkujacy ??? Nono...

        Byłem. I kiedyś nawet pytałem, czy jak dzwonię do BBS-u to odbiera
sysop czy komputer, bo jak sysop to pewnie nie powinienem dzwonić po nocy.
Tylko, że zadałem to pytanie konkretnej osobie, a nie wszem i wobec bo
wiedziałem, że mogę zrobić z siebie pośmiewisko. Brak wiedzy nie zwalnia od
myślenia.

rafal wiosna * Fido 2:480/33 * OS/2 v4 * "Załoga windy pozdrawia oczekujących"