Re: co to jest NASK? bylo: Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 16:00:39 MET

On 27 Jan 1998, Szymon Sokol wrote:

>To proste: jak ktoś zapłaci wpisowe do owej rady, to znaczy, że go
>stać. Małych nie stać.
>Emil Stepniewski <emil_at_aa.bb.cc> wrote:
>
>: A o tym, ktorzy to sa ci najwieksi i ilu powinno byc ich w radzie,
>: to kto by mial decydowac?
o! to dobry pomysl, demokratyczny i komercyjny, jestem za...

Ale niewiem czy nie lepiej bylo by sprawdzac ile ktora firma ma
zarejestrowanych "pod soba" domen... tj swoich i swoich klientow,
to dalo by miare kto jest najbardziej zainteresowany byciem w tej
radzie (oczywsicie -nask), kto ma najwieksze doswiadczenie i potrzeby.

Niewiem jednak czy w radzie nie powinni byc wszyscy. Oczywiscie z
odpowiednia iloscia glosow.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/