Re: Ustawa chroniaca dane

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 11:29:55 MET

ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze wrote:

: : : list prywatny. adres firmy.
: : Ciekawe zestawienie, nieprawdaż?
: czy jest to dla ciebie ciekawe, czy nie, kodeks karny chroni moja
: prywatnosc, nawet w miejscu pracy. na zyczenie odpowiedni paragraf.
: ale moze masz co do tego jakies watpliwosci? powiedz o nich, uzasadniajac.

Mam. Mam wątpliwości, czy możesz jako pracownik wymagać od pracodawcy,
żeby prowadzona przez Ciebie w miejscu pracy i przy użyciu firmowych
zasobów korespondencja była uznawana za Twoją prywatną. Jeśli możesz,
to odszczekam. Ale nie oczekuj wtedy, że zrobię cokolwiek, żeby
poczta od/do Ciebie, która z jakiejś przyczyny nie będzie mogła być
automatycznie dostarczona, jednak dostarczona została - bo będę się
bał, że przy okazji naruszę Twoją prywatność i zostanę za to, jak
to się żartobliwie określa, "pociągnięty za konsekwencje".

--
	Leszek.