Re: KBI - KRI - PIC - POCISK - PL-NIC ...

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 22:25:38 MET

Tomasz Kokowski wrote:

> Obserwujac to co sie ostatnio wyrabia z domenami, a takze analizujac
> wypowiedzi na listach i newsach uwazam, ze powinnismy wystapic
> inicjatywa zorganizowania centrum polskiego internetu.
> Co to ma byc i jak ma dzialac powinien okreslic statut.
> Byc moze powinna to byc Fundacja, byc moze cos innego.
> Kontestujac propozycje KBNIP zgloszona przez SPUI
> sadze, ze mogloby to byc np. (nazwa robocza) KRAJOWE BIURO
> INTERNETU (w skrocie KBI), ktoremu KBNIP podlegaloby jako
> agenda ds. DNS.

A moze Polskie Centrum Internetowe czy Centrum Polskiego Internetu? KBI
brzmi jak FBI... "Milczenie owiec", "Archiwum X" i te rzeczy...
I Zespol ds. domen internetowych po prostu.

> Uprzejmie prosze o komentarze i propozycje wspolpracy
> przy organizacji centrum.

Zakres dzialania wydaje sie ciekawy. Mysle, ze mozna sprobowac uzyskac
wsparcie nie tylko ISP-ow, ale rowniez innych firm zajmujacych sie
Internetem. Zakres tematyczny to takie polaczenie Internet Society z
W3C, prawda? Taka organizacja jest potrzebna w Polsce i to nie utworzona
przez rzad czy jedna komercyjna firme.

Pomysl mi sie podoba i chetnie bym dolaczyl sie do wspolpracy.

Jaroslaw Zielinski