Re: co to jest NASK? bylo: Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatk

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 03:29:28 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote on 24 Jan 98 12:04:50 GMT:

JR> Uczelnie - a wlasciwie MAN-y - od poczatku 1998 r. zaczynaja sukcesywnie
JR> przepinac sie do POL-34.
JR> Stad zreszta komunikacja miedzy MAN-ami, ktore *jeszcze* sa przypiete do
JR> NASK-u, a tymi, ktore *juz* sa przypiete do POL-34, jest koszmarna,
JR> bo wszystko idzie przez jedna bramke NASK - POL-34 o przepustowosci chyba
JR> podobnej co NASK - POLPAK... :-(

Na potrzeby kolejnego felietonu, być może tak, ale w rzeczywistości - to
niezupełnie, bo na przykład taki Wrocław, to jest wpięty równocześnie do
POL-34 (wprawdzie tylko 2Mbps, ale zawsze) oraz do NASK (nie wspominając
już o TPNET), a nie wydaje mi się, żeby to właśnie Wrocław był tą jedyną
bramką między NASK- POL-34 (o przepustowosci chyba podobnej co NASK -
POLPAK).

PS. Nie od początku 1998, tylko od trzeciego kwartału 1997 (mniej więcej).

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz,  Work:(071)3202636, tsurmacz @ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ ftn.#290: Those who talk don't know. Those who don't talk, know.