Re: Serwer whois

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 13:14:20 MET

Wlodzimierz Lapot <lame_at_laptop.office.polbox.pl>:
> Minimum sprzed 24+ godzin. Probowalem nasze wpisy w RIPE - whois.ripe.net
> podaje wpisy uaktualnione w piatek rano (jego czas reakcji wynosil po
> uaktualnieniu wpisu ok. 2-3 minut), ok. 30 godzin temu, natomiast
> whois.icm.edu.pl podaje to, co bylo dawno temu...

faktycznie - wywalila nam sie komunikacja z ripe (a w zasadzie im z nami),
ale w ripe wszyscy przygotowuja sie teraz do ripe 29 w przyszlym tygodniu
i nie maja czasu teraz sie tym zajac %-)

dzieki.

--w

P.S. trzeba bylo wyslac tez kopie do mnie mailem, bo czytam przewaznie
     poczte czesciej niz polipa.