Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 13:00:52 MET

On 24 Jan 1998, Wojtek Sylwestrzak wrote:

>RIPE, nie InterNIC. NASK sam moze z takim wnioskiem do RIPE wystapic.
>Tylko czy kto inny sie tego podejmie (pewnie tak, chetnych jak widac wielu)
>i czy bedzie to robil *duzo* lepiej ? Watpie. Najpierw ten 'ktos' musialby
>przedstawic dobry projekt takiego dzialania, a jak na razie
>nawet na to nikt sie nie zdobyl.
Jasne, bo narazie jestesmy tylko grupka ludzi wolajacych o pomste do nieba...
Trzeba zalozyc poprostu NIC'a zatrudnic tam za zywa gotowke ludzi ktorzy
beda wykonywac swoja prace. Trzeba wprowadzic roczne oplaty za domeny
i zatrudnic pare (3-4) osoby ktore znaja sie na zeczy. Ja bym odrazu
typowal pracownikow NASKu, znaja sie na tym i maja duze doswieadczenie.

NASK nie robi tego zle, poprostu wprowadza jakas durna polityke i po*
regulaminy i jeszcze bog wie ile zeczy, nikt nawet niewie w jakim celu.
Nawet oni sami.

NIC powinien byc organizacja dla ludzi, powinien miec uchwalony przez
jakas "rade providerow" regulamin, prosty i krotki, pracownicy powinni
przestrzegac jego przy wykonywaniu pracy. To wszystko.

Zadnych kombinacji ani dyskusji tu nie potrzeba. Z rocznych oplat mozna
uzyskac calkiem spore pensje dla kilku fachowcow.

Nie widze problemu. NIC moglby np dzialac po patronatem ICMu albo jakiegos
bogatego providera. Mialby kilka szybkich komputerow male pomieszczenie
i meble.

Cos wiecej potrzeba ?

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--