Re: TPSA a strajk

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 18:48:39 MET

On 22 Jan 1998 isz_at_NOSPAM.teleadreson.com.pl wrote:

>Ah..., BNC w powietrzu, między blokami - co za wspaniała pożywka
>dla Jarka L. ;)) <no offence> :)
?? Kto to jest Jarek L. ? (moze byc privem)

>O ile nie macie zezwolenie na sieć między blokami z M.Łącz. - a macie ? ;>>
Zezwolenie ?... no... tego... wlasnie... gdzies bylo...
ladna pogoda dzis no nie ? ;)

>Coś mi się wydaje, że DirectPC to taniej wychodzi ...
No ja wlasnie o tym mowie... :)

>O ? Jak będziecie chcieli zarabiać to koncesja potrzebna, a to trochę
>kosztuje i wymaga starań ;)
Wiem wiem, ale jak sie dostatecznie rozrosnie... albo dogadac sie z
jakas firma majaca koncesje. Albo z "zzutek" prywatnie poprostu.

Jedno jest pewne to jest do zrobienia i wcale niejest trudne.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/