Re: Domena www.pl

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_kerigma.cyf.gov.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 13:07:09 MET

Jaroslaw [RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl] in pl.listserv.polip wrote:
> A swoja droga, kopie tego listu, na ktory odpowiadales (tego z pytaniem "ki
> pieron") wyslalem rowniez na dns_at_nask.pl. Oto cytuje - doslownie i w calosci!
> - odpowiedz, jaka stamtad otrzymalem:

> Bardzo wiele to wyjasnia, prawda? ;->
I owszem.

To ja wobec tego zgłaszam propozycję. Aby zorganizować DNS w *.pl na wzór
polskiego USENETu. A konkretnie:
1. Przekazać go w ręce Tomka Surmacza i Michała Jankowskiego
2. Leguramin zakładania będzie podobny jak w newsach - propozycja, dyskusja
   i głosowanie.
3. Ostateczną decyzję będzie podejmował Administrator (czyli Tomek).

A co - jak szaleć to szaleć.

Proponuję, aby przegłosować tę propozycję.

PS.
   Dla myślących inaczej: to oczywiście taki żart (a szkoda...)

--
Artur R. Czechowski <arturcz_at_knm.org.pl>
finger arturcz_at_kerigma.cyf.gov.pl for PGP key