Re: Domena www.pl

Autor: Cezary Mazurek (mazurek_at_man.poznan.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 15:44:20 MET

Antek Sawicki wrote:

> Albo nask z warszawy. Ale www.miasto.pl moze dostac jakas firma prywatna
> pod warunkiem ze to bedzie strona miasta.

Jednak Urzad Miasta w Poznaniu nie dostal takiej strony dla oficjalnego
informatora o Poznaniu mimo tego, ze zwrocil sie o nia Prezydent Miasta.
Dostal pisemne uzasadnienie:
"Poniewaz dla Poznania funkcjonuje kilka serwisow informacyjnych
rownoczesnie, aby nie powodowac konfliktow, po konsultacji z
 administratorem domeny krajowej pl (z ramienia NASK) podjelam
decyzje o rejestracji nazwy www.poznan.pl, ktora wskazywac bedzie na
serwer zawierajacy wylacznie jedna strone WWW. Strona ta skladac
bedzie sie z linkow do istniejacych serwisow informacyjnych WWW o
Poznaniu i zostanie uruchomiona w najblizszym terminie."

Cezary Mazurek