Re: www.pl

Autor: MSZ (msz+nospam_at_msz.vr.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 21:36:16 MET

DA_none wrote:

> tak tak wiem nei ma czegos co nazywa sie regulamin za to jest dokument
> http://www.nask.pl/NASK/net/dns-reg.html (dns-regulamin ?)
> zatytuowany "Zasady rejestracji DNS w NASK"
> wiec mozna go chyba uznac za regulamin co ? chyba ze nie to wtedy powinien
> sie nazywac zalecenia, sugestie, mazenia senne, lub podobnie ...

Ale... Co prawda zniknęły zastrzeżenia co do .pl, ale za to skończyły
się czasy, kiedy można było sobie zarejestrować domenę terytorialnš.

Ostatnio chciał to zrobić jeden z naszych klientów, legitymujšc się
"bumagš" od Urzędu Miasta. I co? NASK sobie zarejestrował domenę...

--
     //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe