Re: WWW.PL !!! SKANDAL!

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 15:11:49 MET

On Tue, 20 Jan 1998, raf_at_fidonet.org.pl wrote:

> Zastanawiam się nad jednym. Jeżeli zarejestruję firmę Warez s.c. to
>czy dostanę domenę warez.com.pl? Powinienem. A co z Piraci s.c.? Dostałbym
>piraci.waw.pl?
A jakby tak owa firma WWW otwozyla na swojej stronie porno-site ?
Nie to ze bym mial cos przeciwko, ale byla by kompromitacja...
Oczywiscie zaden wazeliniaz biarac worek pieniedzy nie zastanawial
sie nad tym.

Skoro to firma amerykanska to kazdy moze ja kupic za gotowke...

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/