Re: Lacznosc ze Skandynawia

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 13:55:14 MET

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Wojciech Myszka wrote in message ...
: > NB dodałem tam i statystyki połączenia z Europą, ale chwile potrwa,
: > zamim bedzie można coś zobaczyć...

: Bardzo ciekawe. Czy duzo czasu zajeloby by ci monitorowanie polaczenia
: NASK-TPSA (jakis host po stronie tepsy)?
: Wczoraj w nocy twoja strona byla niedostepna z tepsy, a wszyscy wiemy "na
: nosa" jaki jest stan ten polaczenia.

Wczoraj w nocy akurat zawiodl wroclawski NASK/WASK.
W nocy stan laczy wyraznie sie zreszta poprawia.

Swoja droga - mam subiektywne wrazenie ze lacza TPSA chodza wolniej ...
a statystyki tego nie potwierdzaja :-)
Moze tpsa promuje pakiety ping?

J.