Re: zapraszam

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 12:51:29 MET

Maciek Sniezek <msniezek_at_medianet.pl> wrote:
: In article <69vcdv$2dv$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>, Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:

:>: P.S. Wyrazilem swoj poglad na sprawe, nie znajac szczegolow, wiec wybaczcie,
:>: jesli cos pokrecilem.
:>Nie ma sprawy, przywyklim.

: Hmm, to ciekawe, jak cos umieszczone na WWW zostaje nazwane
: "szczeniackie", a na Usenecie widac zupelnie inna miara...

: No offense, ale wlasnie podobno TYM RAZEM niczego nie pokrecilem, jak
: sie dowiedzialem z listu prywatnego.

Ooops... chyba muszę zacząć bardziej uważac na sposób formułowania
swoich wypowiedzi. Nie miałem na myśli, że przywyklim do tego, że Ty coś
zawsze pokręcisz, tylko do tego, że wyrażasz swój pogląd nie znając
szczegółów. A w ogóle niepotrzebnie użyłem liczby mnogiej - pewnie nie
wszyscy przywykli.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej