Re: WWW.PL !!! SKANDAL!

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 19:14:43 MET

On 19 Jan 1998 isz_at_NOSPAM.teleadreson.com.pl wrote:

>O ile to prawda, to czy można bezkarnie sobie zarejestrować taką nazwę firmy?
>Nie chodzi mi tu o rejestrację w DNS bynajmniej, co jak widać można :(
Dziwne ze NAUKOWE I AKADEMICKIE sieci komputerowe w tym wypadku pozwolili
sobie na rejestracje domeny ktora w nazwie ma "nazwe ogolnego uzytku" czy
"normalne slowo" czy jak oni to tam wymyslili. - Poprostu wazelina.

>Inna sprawa, to błędy ortograficzne na pierwszej stronie
>"serwis jest w przygotowaniu
> prosimy nas odwiedzic puzniej"
> ^^^^^^^^
>lub też bardziej oryginalne "registracja Domen" ...
I takie gowno ma reprezentowac polske na swiecie ? A gdzie teraz podziewaja
sie obroncy ladu w polskim ip ? (znaczy naukowe i akademckie...)
Uzywaja wazelinki moze ?

>Serwer jest za granicą, ale to nie powinno niczego usprawiedliwiać.
Tymbardziej... podobno zeby zarejestrowac domene w .pl trzeba miec
firme podlaczona w polsce w trzech miastach do sieci...

Ciekawe bo ta nie jest w zadnym miescie. Bardzo duzo wazelinki.

Chyba ktos musial ladnie do nasku posmarowac... nie dosc ze w policji
korupcja to teraz jeszcze w swiadku naukowym - do czego to doszlo...

Ci co walczyli za demokracja ladnie z niej teraz kozystaja...
no comment.

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/