Re: zapraszam

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 11:58:36 MET

ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze wrote:

: czy naprawde nikt nie rozumie o co mi chodzi na
: http://www.arch.pwr.wroc.pl/ ?
Ja rozumiem, że mało Ci było USENETu i postanowiłeś także tych
użytkowników Internetu, którzy newsów nie czytają, poinformować o
tym, że [były?] webmaster Wydziału Architektury PWr to nieodpowiedzialny
smarkacz. I nie chodzi mi tu o fakt, że rzucasz robienie czegoś, co
podjąłeś się robić, ale o formę, w jakiej to zakomunikowałeś.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej