Re: WWW.PL !!! SKANDAL!

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 23:50:05 MET

On 18 Jan 1998, DA_none wrote:

>jak NASK mogl to zarejstrowac jakies ponad 1.5 roku temu odmowili mi
>rejstracji takiej domeny mimo ze w regulaminie nie bylo jescze niczego o
>przeciez to jest jakas paranoja .. moge podac jescze pare takich przykladow
>dla chetnych ,czesc udokumentowana email'e z NASK'u z odomowa.
>nazwie firmy, trzech odzialach itd. czyli wedlug regulaminu mogli zarejestrowac.
>powod - nazwa zbyt ogolna (byl wtedy dyma z gazeta.pl) itp ..
>czy nie mozna prawnie nic z tym zrobic
>moze NASK stosuje jakies specjalne warunki dla specjalnych ludzi.
> [...]
Mi odpisali ze nie istnieje zadna firma czy instytucja ktora mogla
by posiadac taka strone. To samo tyczylo sie MX rekordu dla domeny pl.

Jak widac odpowiednia ilosc wazeliny dla odpowiedniego ... na odpowiednim
stolku zalatwia wszystko... - Ktos tu zdaje sie walczyl za wolnym rynkiem
i demokracja...

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/