Re: zapraszam

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_mail.hep.utexas.edu)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 22:40:38 MET

ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze wrote:
> (wyjątkowo tutaj) zapraszam serdecznie na stronę wydziału architektury
> politechniki wrocławskiej. sprawa co prawda nie dotyczy całego polskiego
> internetu, ale zrozumieć mnie część z państwa zrozumie. w końcu pieniądze

A dotyczy w szczególe jednego bubka, który najpierw nabrał na siebie
odpowiedzialności, a potem nagle okazało sie, że nie podoła albo nie
potrafi... Ani zrobić, i dogadać sie z innymi ludźmi[1].

Ktoś Cie do tej 'pracy za darmo' zmuszał? Zresztą dziwi mnie, że
najsłynniejszy administrator Rzeczypospolitej sie zgodził pracować za
darmo, i to w dodatku w niemilych warunkach... Mnie sie dziwnie wydaje,
że jak ktoś coś potrafi, to i dobrą prace znajdzie bez trudu. Nawet jak
nie najlepiej platną, to w przyjamnych warunkach. Nieważne, czy w .pl
czy w .su czy w .us czy w .de

[1]jak sie nie da dogadać, to jak ma być miło?