Re: Regulamin rejestracji domen Internetowych

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_linux.ceu.edu.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 18:00:18 MET

Thu, 15 Jan 1998 17:02:06 +0100, Tomasz Kokowski na pl.listserv.polip napisał:

>Jakie tajne ???!!! Lista jest otwarta. Dyskusja byla i wraca co jakis czas.
rzecz w tym że sobie zrobiłem (jeszcze w starej pracy) htmlowe
archiwum listy... (na podstawie mojego folderu ;-) bo wygodniej mi
się pracuje mając przeszukiwarkę i netscape pod ręką a na drugim
pulpicie XEmacsa... ;-)

a do czego doszła... problematyczne pytanie... może napiszę do czego
ja doszedłem na podstawie uczestnictwa w liście:

1` odbywało się to niemal bez uczestnictwa NASK (pomimo tego że tak
jego wierchuszka jak i dział techniczny AFIK wiedzieli o tym). Tj. w
pewnym momencie przyłączyła się jedna z osób zajmujących się DNS w
NOC NASK ale na całkiem konkretne pytania na temat usług żywotnie
związanych z DNS (takich jak choćby rejest podmiotów zarejstrowanych
w poddomenach .TLD.pl) niemail obraził się...

2` promowana od samego początku (przez niektórych ;-) idea NIC.net.pl
jako pewnej usługi publicznej a zarazem formu nadzoru społecznego
znalazła nawet pewne poparcie wśród wielkich ISP - ale zabrakłod
doprecyzowania... bo i moim zdaniem bez wyłożenia pewnej gotowizny na
prawników w tym momencie jest to niemożliwe

3` na razie (zwłacza wobec doniesień o http://www.spui.org.pl/kbnip/)
PSI znów poniosło klęske organizacyjną... Żal mi z tego powodu...
Między innymi dlatego że i to moja wina...

--
Ziemek Borowski http://ziembor.waw.pl/pl.comp.www/