Re: Dwie ciekawostki z tpnetu

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 18:20:25 MET

Artur Bartnicki wrote:

> Nie podawał, a przynajmniej nie w inkryminowanym postingu. Zacytuję
> jeszcze raz:

Jesli jeszcze raz uda mi sie trafic na taki egzemplarz, to przeprowadze
bardziej szczegolowe sledztwo, ale i tak stawiam na revdns. Qrczak juz
pogonil telepsa, wiec na razie dam sobie spokoj.

> W drugim przypadku oczywista wina TPSA. W pierwszym, wbrew pozorom,
> też - modem prawdopodobnie nie miał wpisanego revDNS. Nie da się zatem
> zwalić winy na jwr :-)))

Drugi przypadek jest dla mnie ciekawszy - nie znam topologii tpnetu, a
host ppp4* widzialem pierwszy raz i ciekaw jestem do czego to jest dalej
podpiete - chyba do telegrafu (a moze 'IP over Morse' ;-))

jaki program?

pozdrawiam,

RS